Ik huur bij Accolade

U huurt een woning bij Accolade. Dan heeft u daar vast wel eens een vraag over. Op veel van uw vragen vindt u op onze website het antwoord. Ook meldt u overlast of een klacht gemakkelijk online. Via onderstaande categorieën klikt u eenvoudig door naar het onderwerp waar u meer over wilt weten. U kunt natuurlijk ook altijd de zoekfunctie gebruiken. Deze vindt u rechts in beeld.

  • Klacht

    Ons motto is 'Helemaal je eigen plek'. Daar maken we ons hard voor. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. In dat geval kunt u een klacht indienen bij Accolade.


  • Overlast

    Ervaart u overlast? Probeer altijd eerst zelf een oplossing te zoeken voor de overlast. Het kan zijn dat de overlastveroorzaker niet weet dat u last heeft van zijn of haar gewoontes. Met een goed gesprek kunt u een heleboel ergenis oplossen.


  • Reparatieverzoek

    U meldt eenvoudig uw reparatieverzoek door de vragen te beantwoorden en de stappen te doorlopen. Plan zelf de afspraak op de datum en tijd die u het beste uitkomt.


accolade

Prettig wonen op een plek waar je je thuis voelt. Dat is volgens ons het recht van iedereen. Daarvoor mag iedereen bij ons aankloppen. We hebben woningen in en om Drachten, Franeker, Heerenveen, Joure en Sneek. Met een zeer divers aanbod van ongeveer 16.000 betaalbare woningen kan iedereen bij ons terecht. Van alleenstaanden tot startende gezinnen, van jonge mensen met beperkingen tot zorgbehoevende ouderen, van fervente huurders tot potentiële kopers.