Iedere dag werken wij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Om te weten waar verbetering nodig is meten we doorlopend of u tevreden bent over onze dienstverlening. Uw mening is daarom voor ons heel waardevol. Zo weten we hoe we het doen en wat er beter kan.
Op de meters ziet u hoe onze klanten ons op dit moment beoordelen. Dit cijfer verandert steeds afhankelijk van de laatste onderzoeken.
Nieuwe huurder Vertrokken huurder Reparatieverzoek
Wij doen ons klanttevredenheidsonderzoek samen met onderzoeksbureau de Klantcontact Monitor (KCM). We meten de klanttevredenheid van onze klanten voor vier processen. We vragen naar uw mening als:
u een nieuwe huurder bent
u de huur heeft opgezegd
u een reparatieverzoek doet
wij groot onderhoud aan uw woning uitvoeren
Had u contact met ons over een van deze processen? Dan ontvangt u per e-mail een vragenlijst van ons. Iedere week versturen wij vragenlijsten. Het beantwoorden van de vragen kost u een paar minuten. Wij zijn blij met uw medewerking. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.
Heel veel, hieronder geven we u enkele voorbeelden:
Geef dit aan ons door via het contactformulier. Wij zorgen er voor dat we u niet meer benaderen. Ontvangt u een mail en wilt u niet meedoen aan het onderzoek? Onderaan in de mail kunt u zich ook afmelden.