Ik huur bij Accolade

U huurt een woning bij Accolade. Dan heeft u daar vast wel eens een vraag over. Op veel van uw vragen vindt u op onze website het antwoord. Ook meldt u overlast of een klacht gemakkelijk online. Via onderstaande categorieƫn klikt u eenvoudig door naar het onderwerp waar u meer over wilt weten. U kunt natuurlijk ook altijd de zoekfunctie gebruiken. Deze vindt u rechts in beeld.

  • Klacht

    Ons motto is 'Helemaal je eigen plek'. Daar maken we ons hard voor. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. In dat geval kunt u een klacht indienen bij Accolade.

  • Overlast

    Ervaart u overlast? Probeer altijd eerst zelf een oplossing te zoeken voor de overlast. Het kan zijn dat de overlastveroorzaker niet weet dat u last heeft van zijn of haar gewoontes. Met een goed gesprek kunt u een heleboel ergenis oplossen.

  • Reparatieverzoek

    U meldt eenvoudig uw reparatieverzoek door de vragen te beantwoorden en de stappen te doorlopen. Plan zelf de afspraak op de datum en tijd die u het beste uitkomt.