MijnAccolade

MijnAccolade is de online ‘voordeur’ voor u als huurder. Via MijnAccolade heeft u toegang tot uw gegevens en kunt u huurzaken regelen. Snel, gemakkelijk, veilig en op een moment dat het u uitkomt. Bekijk hier de video over de mogelijkheden in MijnAccolade.  

Wilt u inloggen op MijnAccolade? Klik dan hier.

Heeft u de activatiecode niet (meer)? Dan kunt u deze bij ons opvragen. Vul hier het formulier in om uw activatiecode aan te vragen of bel ons Woonpunt op (0513) 433 633.

Ik ben mijn wachtwoord van MijnAccolade kwijt. Wat kan ik doen?

Ga naar www.accolade.nl/mijnaccolade klik op mijn wachtwoord vergeten. U kunt hier uw e-mailadres invullen en u krijgt daarin een mail met verdere instructies.

Hoe activeer ik mijn account voor MijnAccolade?

 

U heeft eind oktober van ons een flyer ontvangen. Deze is naar uw thuisadres gestuurd. Hierin vindt u uw activatiecode. Heeft u de activatiecode niet (meer)? Dan kunt u deze bij ons opvragen. Vul hier het formulier in om uw code aan te vragen of bel ons Woonpunt op (0513) 433 633.

Met uw e-mailadres en activatiecode maakt u uw account aan. Hieronder leggen we het stapsgewijs uit:

Stap 1
Ga naar www.accolade.nl/activeren

Stap 2

  • U bent nu op het activatiescherm van MijnAccolade.
  • Vul uw e-mailadres in
  •  Vul uw activatiecode in.
  • Klik op activeren.

Stap 3
U heeft zich nu aangemeld. Op uw e-mailadres ontvangt u een e-mail met als onderwerp ‘Uw account activeren’. Hierin staat een link om uw account definitief te activeren. Druk op de link ‘Activeer mijn account’.

Stap 4

  • In het volgende scherm voert u uw gegevens in.
  • Maak uw eigen wachtwoord aan.
  • Uw wachtwoord heeft minimaal 6 tekens, waaronder 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
  • Klik op ‘Activeren’.
  • Uw account op MijnAccolade is geactiveerd!
  • U ziet daarvan een bevestiging in beeld.
  • Klik op de knop ‘Verder’ en u komt terecht op Uw MijnAccoladepagina.

 

Wat kan ik met MijnAccolade?

  • Persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • Gegevens van uw woning bekijken
  • Een afspraak maken voor een reparatie
  • Overlast melden
  • Een compliment, tip of klacht doorgeven
  • Betaalwijze van uw huur aanpassen
  • Uw huur betalen
  • Uw huur opzeggen
  • Een aanpassing in uw woning aanvragen

 

Ik heb zelf geen e-mailadres om me aan te melden voor MijnAccolade. Wat kan ik doen?

U heeft een e-mailadres nodig om gebruik te maken van MijnAccolade. U kunt iemand vragen om u te helpen bij het aanmaken van een e-mailadres en het gebruik van MijnAccolade. Bijvoorbeeld een familielid, vriend of buur.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik deze gebruiken voor MijnAccolade?

Log eerst nog in met uw oude emailadres. Ga naar Mijn instellingen en geef uw nieuwe e-mailadres door. U krijgt een bevestiging op u nieuwe e-mailadres. Klik op de link in de bevestiging en u logt in met uw nieuwe e-mailadres.

Wat zijn de voordelen van MijnAccolade?

Regel snel, gemakkelijk en veilig zelf uw huurzaken op een moment dat het u uitkomt.

  • Bekijk uw woninggegevens
  • Doe een digitale aanvraag
  • Betaal uw huur via iDEAL (van acceptgiro> automatische incasso)

Hoe kan ik uitloggen op MijnAccolade?

Klik op het slotje van MijnAccolade, kies vervolgens ‘uitloggen’.

Welke zaken gaat u binnenkort nog meer zien in MijnAccolade?

  • Meer gegevens over uw woning zien. Bijvoorbeeld energielabel, WOZ waarde
  • Een overzicht van uw huurbetalingen
  • Een inbox met brieven, mailingen en andere documenten
  • Inzicht in de planning van het onderhoud aan uw woning

Ik heb geen internet, wat nu?

Wellicht kunt u gebruik maken van inernet bij familie, vrienden of bekenden? Ook kunt u gebruik maken op openbare plekken van internet zoals de bibliotheek.

Hoe kan ik leren om digitaal zaken te doen?

Seniorweb is een landelijke vereniging. Zij werken samen met 400 leercentra in het hele land. Ze geven trainingen over het omgaan met de computer, internet en e-mail. Op www.seniorweb.nl is meer informatie te vinden.