Klantenpanel

Een klantenpanel bestaat uit een aantal mensen en kan voor een bepaald onderwerp één of meerdere keren bij elkaar komen. Tijdens dit klantenpanel krijgen we een goed beeld van de wensen en verwachtingen van u. Hiermee kunnen we onze dienstverlening aanpassen.

Hoe meld ik me af voor het klanttevredenheidsonderzoek?

Om de kwaliteit van onze dienstverlening te meten mogen wij u een vragenlijst sturen. Dit is wettelijk vastgelegd. Het doel is om onze dienstverlening te verbeteren. Voor ons klanttevredenheidsonderzoek werken wij samen met de Klant Contact Monitor (KCM). Wij leveren de klantgegevens volgens wettelijke voorschriften aan bij KCM. Zij mogen deze gegevens niet bewerken of doorspelen. Hier hebben ze een verklaring voor getekend. 
Wilt u niet meedoen aan het onderzoek? Geef dit dan aan ons door via: contact@accolade.nl. Krijgt u een mail van KCM? Onderaan de mail staat ook een afmeldlink. Wilt u helemaal niet benaderd worden voor onderzoek? Ook niet van andere bedrijven, dan kunt u zich registreren bij het Onderzoeksfilter

Wat is een klantenpanel?

Een klantenpanel bestaat uit een aantal mensen en kan voor een bepaald onderwerp één of meerdere keren bij elkaar komen. ​We gaan graag met u als klant in gesprek. Op deze manier krijgen we een goed beeld van de wensen en verwachtingen van u. En kunnen we onze dienstverlening erop aanpassen.

Wat voor onderwerpen worden in een klantenpanel besproken?

We hebben een aantal klantenpanels gehouden. Onderwerpen die we met onze klanten hebben besproken zijn de volgende:

•Website
◦Welke informatie wilt u erop kunnen vinden?
◦Welke verwachtingen heeft u over de indeling en de kleurstelling?
◦Wilt u online bepaalde zaken kunnen regelen?

•Droomwoning
◦Hoe ziet uw eigen huurwoning eruit?
◦Wat vindt u belangrijk aan uw woning?
◦Welke indeling zou u graag willen?
◦Welke bouwmaterialen zou u willen gebruiken?

•Dienstverlening
◦Wilt u zoveel mogelijk persoonlijk contact, via de telefoon of digitaal?
◦Welke openingstijden van onze woonwinkels ziet u graag?
◦Hoe wilt u graag het bewonersblad ontvangen?

Kan ik deelnemen in aan een klantenpanel?

Lijkt het u leuk om eens deel te nemen aan een klantenpanel? U kunt zich op de volgende manieren opgeven:

•Per email: u kunt een email sturen naar contact@accolade.nl
•Per telefoon: U kunt ons bellen op (0513) 43 36 33. We zijn op werkdagen van 8.00 – 17.30 uur bereikbaar.
•In de woonwinkel: uiteraard mag u ook langskomen in één van onze woonwinkels.