Klantenpanel

Een klantenpanel bestaat uit een aantal mensen en kan voor een bepaald onderwerp één of meerdere keren bij elkaar komen. Tijdens dit klantenpanel krijgen we een goed beeld van de wensen en verwachtingen van u. Hiermee kunnen we onze dienstverlening aanpassen.

Wat is een klantenpanel?

Een klantenpanel bestaat uit een aantal mensen en kan voor een bepaald onderwerp één of meerdere keren bij elkaar komen. ​We gaan graag met u als klant in gesprek. Op deze manier krijgen we een goed beeld van de wensen en verwachtingen van u. En kunnen we onze dienstverlening erop aanpassen.

Wat voor onderwerpen worden in een klantenpanel besproken?

We hebben een aantal klantenpanels gehouden. Onderwerpen die we met onze klanten hebben besproken zijn de volgende:

•Website
◦Welke informatie wilt u erop kunnen vinden?
◦Welke verwachtingen heeft u over de indeling en de kleurstelling?
◦Wilt u online bepaalde zaken kunnen regelen?

•Droomwoning
◦Hoe ziet uw eigen huurwoning eruit?
◦Wat vindt u belangrijk aan uw woning?
◦Welke indeling zou u graag willen?
◦Welke bouwmaterialen zou u willen gebruiken?

•Dienstverlening
◦Wilt u zoveel mogelijk persoonlijk contact, via de telefoon of digitaal?
◦Welke openingstijden van onze woonwinkels ziet u graag?
◦Hoe wilt u graag het bewonersblad ontvangen?

Kan ik deelnemen in aan een klantenpanel?

Lijkt het u leuk om eens deel te nemen aan een klantenpanel? U kunt zich op de volgende manieren opgeven:

•Per email: u kunt een email sturen naar contact@accolade.nl
•Per telefoon: U kunt ons bellen op (0513) 43 36 33. We zijn op werkdagen van 8.00 – 17.30 uur bereikbaar.
•In de woonwinkel: uiteraard mag u ook langskomen in één van onze woonwinkels.