Klacht over de koop van mijn woning

U heeft een woning van ons gekocht. Wij streven ernaar onze klanten die een woning kopen naar tevredenheid te behandelen. Toch kan het zo zijn dat u niet tevreden bent. Via een registratieformulier kunt u de klacht aan ons doorgeven. Voor ons is dat een signaal om de dienstverlening te verbeteren. Bespreek het met ons. We zoeken dan samen naar een oplossing.U kunt een klacht bij ons indienen.

Ik heb een klacht ingediend over de aankoop van mijn woning? Wat doet Accolade ermee?

Wij nemen uw klacht in behandeling. We kijken naar de garantievoorwaarden van uw aankoop. Is uw klacht van technische aard? Dan kan het zijn dat we uw woning willen bekijken. We maken binnen twee weken een afspraak met u.

Ik heb een nieuwbouwwoning van Accolade gekocht. Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

U heeft bij de aankoop van uw woning een map gekregen. In deze map vindt u alle informatie over uw woning. Een nieuw gebouwde woning heeft een onderhoudstermijn. Dit is vaak drie maanden. Heeft u in deze periode onderhoudsgebreken? Noteer dit dan op het onderhoudsformulier wat u van ons heeft gekregen. De aannemer herstelt de gebreken na drie maanden.

Kan uw onderhoudsmelding niet wachten? Neem dan meteen contact met ons op via telefoonnummer (0513) 43 36 33.

Is de onderhoudstermijn voorbij? Dan kunt u kijken of het gebrek onder garantie van de woning valt. Deze informatie vindt u ook in de map die u bij aankoop van de woning heeft gekregen. Valt het gebrek onder garantie? Volgt u dan de procedure om aanspraak te maken op de garantie. Valt het gebrek niet onder garantie? Dan kunt u uw gebrek melden bij afdeling verkoop. U kunt bellen met (0513) 43 36 33 of per email verkoop@accolade.nl.

Ik heb een bestaande woning gekocht. Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

U kunt u op verschillende manieren uw klacht aan ons doorgeven. We willen graag de klachten digitaal of op papier ontvangen. Dit voorkomt onduidelijkheid over de aard van uw klacht. Wij bieden u de volgende mogelijkheden:
Digitaal via onze website. Print het 'registratieformulier klacht koopwoning (PDF) en stuur het ingevuld naar ons retour.
Geen printer in de buurt? U kunt het formulier ook telefonisch opvragen of langskomen in één van onze woonwinkels om het formulier op te halen.
Afdeling verkoop handelt de klachten af.