MijnAccolade: de online plek voor al uw huurzaken

Op MijnAccolade regelt u als huurder belangrijke huurzaken online. Snel, makkelijk en veilig en op het moment dat het u het beste uitkomt. Vanaf vandaag is MijnAccolade live!

Digitale dienstverlening

De lancering van MijnAccolade is een belangrijke stap is het verbeteren van onze dienstverlening. Zaken simpel en in één keer goed kunnen regelen, daar gaan wij voor. Meer digitale mogelijkheden horen daar absoluut bij. Dat onze klanten zelf graag huurzaken gemakkelijk en snel willen regelen ondersteunen wij met dit online huurdersportaal.

 Hoe kan ik gebruik maken van MijnAccolade?

Al onze klanten ontvangen vanaf 27 oktober een mailing. Thuis in de brievenbus. Deze mailing bevat een flyer met een persoonlijke eenmalige activatiecode. Dit heeft u nodig om u persoonlijk te kunnen aanmelden. Op deze flyer staan de belangrijkste stappen om het account te activeren en te gebruiken. 

Wat kan ik regelen met MijnAccolade?

Met MijnAccolade kunt u:

  • Persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
  • Gegevens van uw woning bekijken
  • Online een afspraak maken voor een reparatie
  • Overlast melden
  • Een servicefonds afsluiten
  • Een compliment, tip of klacht doorgeven
  • Betaalwijze van uw huur aanpassen
  • Uw huur betalen
  • Uw huur opzeggen

In de toekomst willen wij MijnAccolade verder uitbreiden. Dan is het mogelijk om:

  • Meer gegevens over uw woning zien. Bijvoorbeeld energielabel, WOZ waarde
  • Een overzicht van uw huurbetalingen
  • Een inbox met brieven, mailingen en andere documenten
  • Inzicht in de planning van het onderhoud aan uw woning