Baliepunten in augustus gesloten: In de maand augustus zijn al onze baliepunten gesloten. U kunt wel een afspraak met ons plannen via MijnAccolade of (0513) 433 633.


Maatregelen door harde lockdown

19 december 2021

De regering heeft per 19 december een harde lockdown ingesteld. Dit om de verspreiding van de omikron-variant van het coronavirus te vertragen. De extra maatregelen gelden in ieder geval tot 14 januari. Wij passen onze dienstverlening hierdoor aan.

Reparaties

We doen alleen reparaties die niet uitgesteld kunnen worden tot 14 januari. Bel ons alleen voor een afspraak als een reparatie niet kan wachten. We overleggen met u wat wel en niet kan. Het online inplannen van een reparatie via MijnAccolade is niet mogelijk.  

Heeft u een afspraak voor een reparatie staan?

Moeten we uw afspraak verzetten? Dan nemen we contact met u op.  U kunt ons ook altijd even bellen om te overleggen. Of om de afspraak te verzetten.

Komen we bij u langs?

We rekenen er op dat u zich aan alle richtlijnen van de rijksoverheid houdt. Tijdens de uitvoering van het werk blijft u op minimaal 1,5 meter afstand. Dat doen wij ook. Waar mogelijk bent u in een andere ruimte.

Als 1,5 meter afstand niet lukt, dragen we een mondkapje. Draag zelf ook een mondkapje. Twijfelt onze onderhoudsmedewerker of hij veilig kan werken? Dan bieden wij hem de mogelijkheid om af te zien van de klus. En maken we een nieuwe afspraak. 

Heeft u gezondheidsklachten? Bel ons om de afspraak te verzetten. 

Moeite met het betalen van de huur?

De situatie rondom het coronavirus zorgt voor onzekerheid, ook op financieel gebied. Door de harde lockdown kan het zijn dat u (opnieuw) zorgen heeft over uw financiën. Of dat uw inkomen tijdelijk wegvalt. Heeft u problemen met het betalen van uw huur als gevolg van het coronavirus? Wij gaan graag met u in gesprek. Bel ons op (0513) 433 633 of stuur een e-mail. Hoe eerder u contact opneemt, hoe sneller we u kunnen helpen. Onze medewerkers staan voor u klaar. Voor een luisterend oor en om te kijken waar we u kunnen helpen. In overleg is altijd een oplossing te vinden.

We zijn zichtbaar en bereikbaar

We staan in goed contact met bewoners. We doen zoveel mogelijk online. In de wijken en buurten blijven we zichtbaar en actief.  We houden minimaal 1,5 meter afstand en dragen een hesje als we bij u in de wijk aanwezig zijn. Ook dragen wij een mondkapje als we bij u binnen komen. Ontmoetingen in de wijk blijven mogelijk. We doen dit altijd in overleg met de bewoners. En houden ons aan de maatregelen die gelden.

Per telefoon en online goed bereikbaar

Heeft u een vraag? Bel of mail ons. Wij zijn per telefoon bereikbaar. Ook kunt u via onze digitale kanalen uw vraag stellen. Onze baliepunten en ons kantoor zijn niet open. Wilt u ons spreken? Bel ons dan even.

Om zo min mogelijk reisbewegingen te hebben, werken wij thuis. Als een afspraak of bijeenkomst digitaal of telefonisch kan, dan doen we dat. Bij bijeenkomsten in buurten en wijken kijken we naar digitale mogelijkheden.

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.