Dit is de overzichtspagina van het nieuws.
9 januari 2021
Ons vernieuwde klantportaal MijnAccolade is in de lucht. Via MijnAccolade kunt u zelf online uw huurzaken regelen en inzien. Snel, gemakkelijk, veilig en op een moment dat het u uitkomt. Inmiddels hebben al ruim 3000 huurders een account aangemaakt! Dat is een mooi begin.
Lees meer6 januari 2021
Ontving u een mail of SMS uit naam van WoningNet waarin de vraag staat te betalen voor een verlening van inschrijving? Verwijder deze berichten! Het is nep!
Lees meer18 december 2020
Donderdag 17 december stuurden we vanuit ons systeem een e-mail naar huurders met het verzoek de huur te betalen. Deze e-mail is geen spam of een nepbericht. Het klopt en is afkomstig van Accolade.
Lees meer17 december 2020
De afgelopen weken ondertekenden we de prestatieafspraken met de gemeentes en huurdersorganisaties in ons werkgebied. Een moment waar we met de partijen altijd even bij stil staan. Al was dat dit jaar vooral digitaal. We maakten afspraken over het wonen voor 2021. Het gaat dan om de betaalbaarheid, kwaliteit en beschikbaarheid van woningen. Maar vooral ook om het thema Wonen & Zorg en de leefbaarheid in onze wijken en buurten.
Lees meer14 december 2020
Het coronavirus ontgaat niemand. Alleen samen kunnen we ervoor zorgen dat het virus zich niet verder verspreidt. Op dit moment is er sprake van een vergaande lockdown. Hierdoor passen wij onze dienstverlening aan. Deze aanpassingen zijn tot en met 19 januari 2021 van kracht.
Lees meer