Coronavirus: hoe gaan wij daar mee om?

20 maart 2020

Het coronavirus is niemand ontgaan. In Nederland en nu ook in Friesland zijn besmettingen vastgesteld. Om te voorkomen dat het Coronavirus zich verder verspreid geeft het RIVM-adviezen. Wij volgen deze richtlijnen en maakten een aantal afspraken die in ieder geval tot en met 6 april van kracht zijn. Met elkaar willen we verdere verspreiding van het virus voorkomen. Ook willen we ondersteunen bij de gevolgen van deze situatie. Bijvoorbeeld bij het betalen van de huur.

Wij staan voor u klaar als u problemen heeft met het betalen van uw huur:

De situatie rondom het coronavirus zorgt voor onzekerheid, ook op financieel gebied. Het kabinet neemt economische maatregelen om banen en inkomens te beschermen. Wilt u weten wat deze maatregelen zijn? Kijk dan op: www.rijksoverheid.nl/coronavirus

Heeft u problemen met het betalen van uw huur als gevolg van het coronavirus? Wij gaan graag met u in gesprek. Bel ons op (0513) 433 633. Hoe eerder u contact opneemt, hoe sneller we u kunnen helpen. Onze medewerkers zitten voor u klaar. Voor een luisterend oor en om te kijken waar we u kunnen helpen. In overleg is altijd een oplossing te vinden.

Heeft u al contact met team Incasso voor bijvoorbeeld een betalingsregeling? Lukt het niet om de afspraken na te komen door de deze situatie? Bel of e-mail met team incasso via (0513) 433 633 of contact@accolade.nl.

We volgen de richtlijnen en adviezen van het RIVM:

  • We brengen de hygiënemaatregelen bij onze medewerkers extra onder de aandacht
  • We schudden geen handen en houden afstand
  • We beperken het bezoek aan huurders zoveel mogelijk.
  • Als huurders ziekteverschijnselen hebben, of wanneer hier twijfels of zorgen over zijn, verplaatsen wij de afspraak naar een later tijdstip.

We blijven per telefoon en digitaal bereikbaar

  • Heeft u een vraag? Bel of mail ons. Wij blijven per telefoon bereikbaar. Ook kunt u via onze digitale kanalen uw vraag stellen. Kijk op onze contactpagina voor de mogelijkheden.
  • We werken zoveel mogelijk thuis.
  • Voor afspraken die uitgesteld kunnen worden, zorgen we voor een nieuwe afspraak op een later moment. Als afstemming telefonisch of digitaal kan, doen we dat.
  • Bijeenkomsten in buurten en wijken gaan niet door.
  • Onze baliepunten en ons kantoor zijn niet open. Wilt u ons spreken? Bel ons dan even.

We doen alleen spoedeisende reparaties

  • Reparaties die al gepland zijn, hebben we afgezegd.
  • Wij voeren alleen spoedreparaties uit. Dit kunt u aanvragen per telefoon.
  • Voor alle andere reparaties vragen wij u te wachten tot na 6 april.

Deze maatregelen nemen wij in ieder geval tot en met 6 april 2020.

Dit nieuwsbericht pastten we steeds aan. Afhankelijk van de maatregelen. Het meest actuele bericht over hoe wij omgaan met het coronavirus leest u hier.

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.