Uitgelegd: welke voordelen biedt het Servicefonds u?

Gaat u bij ons een woning huren? Dan melden wij u automatisch aan voor het Servicefonds. U sluit het Servicefonds bij ons af zodra u de huurovereenkomst tekent. U betaalt hier maandelijks € 3,50 voor. In dit artikel leggen we uit wat het Servicefonds precies inhoudt.

Waarom een Servicefonds?

Kleine reparaties in de woning kunt u zelf uitvoeren. Als u lid bent van het Servicefonds kunt u de klusjes door Accolade laten doen. Denk dan aan reparaties aan hang- en sluitwerk of het ontstoppen van afvoeren. Het servicefonds heeft een aantal voordelen:

  • U hoeft de reparaties niet zelf te doen. 
  • Wij voeren de reparaties op vakkundige wijze voor u uit. 
  • De kosten zijn lager, dan wanneer u zelf een bedrijf inschakelt.

Wat valt er allemaal onder het Servicefonds?

Op onze website staat een overzicht van al het werk wat onder het Servicefonds valt. Denk bijvoorbeeld aan onderhoud aan:

  • deurbel
  • stortbak
  • sloten
  • doucheslang
  • scharnieren
  • schakelaars
  • stopcontacten
  • kranen

Een verstopte riolering valt ook onder het Servicefonds

Extra aantrekkelijk voor u is dat rioolontstopping in dit fonds is inbegrepen. Maar een verstopping voorkomen is natuurlijk nog beter. Zo houden we de kosten voor het fonds voor iedereen betaalbaar.  Hoe u een verstopping kunt voorkomen leest u in dit artikel. Toch een verstopping? Kijk dan wat u zelf kunt proberen. Gaat de verstopping niet weg? Schakel ons dan in voor hulp.

Niet alles valt onder het Servicefonds

Goed om te weten: herstelwerkzaamheden door schuld of nalatigheid van de huurder zijn altijd voor rekening van de huurder. Natuurlijk blijven er ook altijd zaken waarvoor u zelf verantwoordelijk blijft, ook al bent u lid van het Servicefonds. U leest in dit overzicht welk onderhoud voor uzelf is, wat onder het Servicefonds valt en welk onderhoud altijd voor ons is.

Onderhoud nodig? Laat het ons weten!

Als bewoner bent u de eerste die gebreken aan de woning signaleert. Dus is er iets niet in orde? Meld dan uw reparatieverzoek via MijnAccolade. U kunt meteen een afspraak plannen op een moment dat het u past. Op werkdagen kunt u ons bellen tussen 8.30 en 17.00 uur op (0513) 433 633. Mailen kan ook op contact@accolade.nl.

Meer info over het Servicefonds

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.