Gaat u bij ons een woning huren? Dan melden wij u automatisch aan voor het Servicefonds. U sluit het Servicefonds bij ons af zodra u de huurovereenkomst tekent. U betaalt hier maandelijks € 3,50 voor. In dit artikel leggen we uit wat het Servicefonds precies inhoudt.
Kleine reparaties in de woning kunt u zelf uitvoeren. Als u lid bent van het Servicefonds kunt u de klusjes door Accolade laten doen. Denk dan aan reparaties aan hang- en sluitwerk of het ontstoppen van afvoeren. Het servicefonds heeft een aantal voordelen:
Op onze website staat een overzicht van al het werk wat onder het Servicefonds valt. Denk bijvoorbeeld aan onderhoud aan:
Extra aantrekkelijk voor u is dat rioolontstopping in dit fonds is inbegrepen. Maar een verstopping voorkomen is natuurlijk nog beter. Zo houden we de kosten voor het fonds voor iedereen betaalbaar. Hoe u een verstopping kunt voorkomen leest u in dit artikel. Toch een verstopping? Kijk dan wat u zelf kunt proberen. Gaat de verstopping niet weg? Schakel ons dan in voor hulp.
Goed om te weten: herstelwerkzaamheden door schuld of nalatigheid van de huurder zijn altijd voor rekening van de huurder. Natuurlijk blijven er ook altijd zaken waarvoor u zelf verantwoordelijk blijft, ook al bent u lid van het Servicefonds. U leest in dit overzicht welk onderhoud voor uzelf is, wat onder het Servicefonds valt en welk onderhoud altijd voor ons is.
Als bewoner bent u de eerste die gebreken aan de woning signaleert. Dus is er iets niet in orde? Meld dan uw reparatieverzoek via MijnAccolade. U kunt meteen een afspraak plannen op een moment dat het u past. Op werkdagen kunt u ons bellen tussen 8.30 en 17.00 uur op (0513) 433 633. Mailen kan ook op contact@accolade.nl.