Reparatie en onderhoud
Een reparatieverzoek is een gebrek of een storing aan een woning of woongebouw. Een reparatieverzoek kunt u online doorgeven. U kunt dan ook meteen een afspraak inplannen. Of meld uw reparatie telefonisch.
Lees meerWilt u uw woning (laten) verbeteren? In overleg is veel mogelijk. Zo kunt u denken aan isolatie, een dakraam, cv-ketel of extra groep in de meterkast. Voor veel van deze woningverbeteringen betaalt u een maandelijkse bijdrage.
Lees meerAccolade geeft u alle ruimte uw huurhuis iets eigens mee te geven. In overleg is bijna alles mogelijk.
Lees meerIedere woning heeft onderhoud nodig, zodat u prettig kunt blijven wonen. Niet alleen u als huurder kunt hier een steentje aan bijdragen. Ook Accolade zorgt ervoor dat uw woning goed wordt onderhouden. Als we in een complex of een groep woningen aan de slag gaan, spreken we van planmatig onderhoud.
Lees meerOverweegt u een scootmobiel of elektrische fiets aan te schaffen? Dan is het verstandig om onderstaande vragen door te lezen.
Lees meerIn ons werkgebied zijn bedrijven zoals KPN Netwerk en Delta Fiber bezig om glasvezel aan te leggen. Ook in onze woningen. Op deze pagina vindt u hier meer informatie over.
Lees meerElke woning is voorzien van verwarming. De meeste woningen hebben een centrale verwarming. Een gedeelte van ons woningbezit heeft nog gaskachels. U vindt hieronder een overzicht van vragen over verwarming. Ook ziet u handige stappenplannen om zelf uw cv bij te vullen of de radiatoren te ontluchten. Neem ook eens een kijkje bij 'Tips en trucs voor het stookseizoen'.
Lees meer