Op 22 april zijn we telefonisch bereikbaar tot 16.15 uur. Op 23 april zijn we telefonisch bereikbaar tot 16.00 uur: Ons baliepunt in Heerenveen is open tot 15.45 uur.


Reparatie en onderhoud

Reparatie en onderhoud

Reparatieverzoek

Een reparatieverzoek is een gebrek of een storing aan een woning of woongebouw. Een reparatieverzoek kunt u online doorgeven. U kunt dan ook meteen een afspraak inplannen. Of meld uw reparatie telefonisch.

Lees meer

Mijn woning verbeteren

Wilt u uw woning (laten) verbeteren? In overleg is veel mogelijk. Zo kunt u denken aan isolatie, een dakraam, cv-ketel of extra groep in de meterkast. Voor veel van deze woningverbeteringen betaalt u een maandelijkse bijdrage.

Lees meer

Zelf klussen

Accolade geeft u alle ruimte uw huurhuis iets eigens mee te geven. In overleg is bijna alles mogelijk.

Lees meer

Planmatig onderhoud

Iedere woning heeft onderhoud nodig, zodat u prettig kunt blijven wonen. Niet alleen u als huurder kunt hier een steentje aan bijdragen. Ook Accolade zorgt ervoor dat uw woning goed wordt onderhouden. Als we in een complex of een groep woningen aan de slag gaan, spreken we van planmatig onderhoud.

Lees meer

Scootmobiel en elektrische fiets

Overweegt u een scootmobiel of elektrische fiets aan te schaffen? Dan is het verstandig om onderstaande vragen door te lezen.

Lees meer

Glasvezel

In ons werkgebied zijn bedrijven zoals KPN Netwerk en Delta Fiber bezig om glasvezel aan te leggen. Ook in onze woningen. Op deze pagina vindt u hier meer informatie over.

Lees meer

Ongedierte en beschermde diersoorten

Het komt voor dat u in en rond uw woning last heeft van ongedierte. Dat is lastig en niet altijd meteen op te lossen. Ook omdat sommige dieren zijn beschermd.

Lees meer

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.