Baliepunten in augustus gesloten: In de maand augustus zijn al onze baliepunten gesloten. U kunt wel een afspraak met ons plannen via MijnAccolade of (0513) 433 633.


Klanttevredenheid

Iedere dag werken wij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Om te weten waar verbetering nodig is meten we doorlopend of u tevreden bent over onze dienstverlening. Uw mening is daarom voor ons heel waardevol. Zo weten we hoe we het doen en wat er beter kan.

Hoe beoordelen onze huurders ons? 

Op de meters ziet u hoe onze klanten ons op dit moment beoordelen. Dit cijfer verandert steeds afhankelijk van de laatste onderzoeken.

Nieuwe huurder                                                   Vertrokken huurder                                   Reparatieverzoek

 

Wat onderzoeken we?

Wij doen ons klanttevredenheidsonderzoek samen met onderzoeksbureau de Klantcontact Monitor (KCM). We meten de klanttevredenheid van onze klanten voor 5 processen. We vragen naar uw mening als:

  • u een nieuwe huurder bent

  • u de huur heeft opgezegd

  •  u een reparatieverzoek doet

  • wij groot onderhoud aan uw woning uitvoeren

  • u een nieuwbouwwoning heeft betrokken

We zijn blij met uw medewerking

Had u contact met ons over een van deze processen? Dan krijgt u van ons per e-mail een vragenlijst. Iedere week versturen wij vragenlijsten. Het beantwoorden van de vragen kost u een paar minuten. Wij zijn blij met uw medewerking. Hoe meer klanten de vragen beantwoorden, hoe betrouwbaarder de resultaten van het onderzoek zijn.

Wat doen we met uw feedback?

Heel veel, hieronder geven we u enkele voorbeelden:

  • Het online indienen van een reparatieverzoek is soms lastig. Dit komt doordat het niet duidelijk is waar de reparatie onder valt. Wij hebben het online indienen van een reparatieverzoek daarom gemakkelijker gemaakt.
  • De wachttijden aan de telefoon waren soms lang. Wij hebben daarom een keuzemenu ingesteld waardoor u voor een probleem met de cv-ketel, een verstopping of een kapotte ruit meteen doorverbonden kan worden met het desbetreffende bedrijf.
  • Huurders die verhuisden, vonden dat ze de eindnota te laat kregen. U krijgt nu de dag na de laatste huurdag meteen uw eindnota. Ook sturen we u een overzicht waarop staat of de woning is achtergelaten zoals afgesproken.
  • Het duurde lang voordat er een naamplaatje bij nieuwe bewoners wordt geplaatst. We hebben dit proces aangepast. Naamplaatjes worden nu iedere week besteld en bij de oplevering van de woning of binnen 2 weken na de oplevering geplaatst.
  • Het bleek dat niet altijd alles goed te vinden was op onze website. Wij maakten onze website daarom overzichtelijker voor onze huurders. We blijven onderzoeken waar de website verbeterd kan worden.

Waar werken we op dit moment aan?

  • Het reparatieverzoek wordt niet altijd in één keer opgelost. Dit komt, onder andere doordat wij veel materiaal niet op voorraad hebben.  Daarnaast zit er vaak levertijd op het materiaal. We onderzoeken of de levertijd van het materiaal verkort kan worden. Daarnaast willen we bewoners beter op de hoogte houden van het vervolg. We streven ernaar dat de vakman tijdens de reparatie kan vertellen wat er gaat gebeuren.
  • U liet ons weten dat we u bij planmatig onderhoud niet altijd voldoende betrekken. We betrekken onze huurders nu eerder. We gaan in de Straatbuzz op pad en vragen in die straten en wijken aan de bewoners naar het onderhoud van de woning. Wat is goed? Wat kan er beter? Dit nemen we mee in onze onderhoudsplannen. 
  • Het (online) aanvragen van een zelf aangebrachte voorziening (zav) vindt u lastig. Een zelf aangebrachte voorziening is een verbetering of aanpassing in de woning die u zelf uitvoert of laat uitvoeren. Wij willen weten wat voor aanpassing u gaat doen, zodat wij kunnen beoordelen of het veilig is. En zodat we weten wat er in de woning gebeurd. Ook gaf u aan dat onze communicatie hierover niet duidelijk is. Wij verbeteren daarom de behandeling van zav-aanvragen.

Wilt u niet meedoen?

Geef dit aan ons door via het contactformulier. Wij zorgen er voor dat we u niet meer benaderen. Ontvangt u een mail en wilt u niet meedoen aan het onderzoek? Dan kunt u zich onderaan de mail afmelden door op de afmeldlink te klikken.  

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.