Op dinsdag 5 december zijn we open tot 16.00 uur: Voor spoed blijven we bereikbaar.


Uw mening telt

Hieronder leest u al onze interviews over onze klanttevredenheid.

Uw mening telt - cijfer 7,1

Wij helpen u graag zo goed mogelijk. Om te weten wat u nodig heeft, is het belangrijk dat we goed naar u luisteren. Daarom vragen we onze bewoners regelmatig om hun mening over ons werk. Dit doen we met een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ schrijven we hierover. Bewoners geven ons een cijfer en leggen uit wat beter kan. Dit keer vertelt mevrouw Schwerzel uit Heerenveen over de afhandeling van een reparatieverzoek voor haar douche.

Lees meer

Uw mening telt - cijfer 8,2

Wij helpen u graag zo goed mogelijk. Om te weten wat u nodig heeft, is het belangrijk dat we goed naar u luisteren. Daarom vragen we onze bewoners regelmatig om hun mening over ons werk. Dit doen we met een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ schrijven we hierover. Bewoners geven ons een cijfer en leggen uit wat beter kan. Dit keer vertelt mevrouw Kuindersma uit Joure over hoe zij haar woning van ons heeft gekregen.

Lees meer

Uw mening telt - cijfer 7

Wij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt meneer Bosma uit Joure over zijn ervaring bij het verlaten van zijn huis.

Lees meer

Uw mening telt - cijfer 8,1

Wij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertellen meneer en mevrouw Bakker uit Heerenveen over een reparatie die zij door ons lieten uitvoeren.

Lees meer

Uw mening telt - cijfer 7,4

Wij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt mevrouw Bos uit Heerenveen over het betrekken van haar nieuwe woning.

Lees meer

Uw mening telt - cijfer 7,5

Wij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt meneer De Bruin uit Joure over het planmatig onderhoud aan zijn woning.

Lees meer

Uw mening telt - cijfer 7

Wij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klantonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt mevrouw Van Dijk uit Heerenveen over haar ervaringen bij het betrekken van haar nieuwbouwwoning.

Lees meer

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.