Uw mening telt

Hieronder leest u al onze interviews over onze klanttevredenheid.

Uw mening telt - cijfer 7,5

Wij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt meneer De Bruin uit Joure over het planmatig onderhoud aan zijn woning.

Lees meer

Uw mening telt - cijfer 7

Wij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klantonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt mevrouw Van Dijk uit Heerenveen over haar ervaringen bij het betrekken van haar nieuwbouwwoning.

Lees meer

Uw mening telt - cijfer 6,3

Iedere dag werken wij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. In de rubriek ‘uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt meneer Slagman over zijn ervaring bij het verlaten van zijn huis.

Lees meer

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.