Prettig wonen op de plek waar je je thuis voelt. Daar maken wij ons sterk voor. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening en een klacht wilt indienen.
De klacht gaat over de dienstverlening van een medewerker van Accolade óf bedrijven die in opdracht van Accolade werkzaamheden voor u doen of deden.
Een klacht gaat niet over:
Dit gaat als volgt:
Wij gaan graag met u in gesprek om tot een oplossing te komen. Bel ons op (0513) 433 633 of stuur een e-mail. Hoe eerder u contact opneemt, hoe sneller we u kunnen helpen.
Komt u er na het eerste contact met ons niet uit? Dan kunt een officiële klacht indienen. Die doet u eenvoudig via deze knop:
De medewerker behandelt uw klacht. Leidt de reactie op uw klacht niet tot een goede oplossing? Dan leggen wij uw klacht neer bij de manager. Houd er rekening mee dat de afhandeling van uw klacht ongeveer vier weken duurt.
Doorliep u alle bovenstaande stappen? En bent u het niet eens met het besluit over de klachtafhandeling?
Dan dient u de klacht in bij Provinciale Klachtencommissie Woningcorporaties Fryslan.
Dit kan via de website: www.klachtencommissie.frl
Slaat u deze stappen over én u heeft geen recent besluit?
Dan stuurt de Provinciale Klachtencommissie u terug naar ons. Dit betekent dat u dan nogmaals de procedure bij ons doorloopt en de afhandeling langer duurt.