In december hebben we andere openingstijden: lees meer op onze contactpagina. Voor spoed zijn we bereikbaar.


Huurachterstand

De huur moet altijd voor de eerste van de maand betaald worden. Als de huur niet op tijd bijgeschreven is op onze rekening, spreken we van een huurachterstand.

Heeft u hulp nodig met uw financiën? U kunt contact met ons opnemen of met de gemeente waarin u woont. Of kijk op onze pagina www.accolade.nl/hulp. Hier vindt u allerlei handige informatie op een rij. Omdat elke situatie anders is, kijken wij naar maatwerk bij huurachterstanden. Hoe dat werkt, leest u op deze pagina.

Veel gevraagd over Huurachterstand

Onze deurwaarder is GGN. Het telefoonnummer is 088 - 845 48 47.

Als er sprake is van huurachterstand, doorlopen we een aantal stappen:

  • Heeft u de huur niet voor de eerste van de maand betaald? Dan sturen wij u een herinnering. In deze herinnering verzoeken wij u alsnog de huur aan ons over te maken.
  • Heeft u na de herinnering nog niet betaald? Dan ontvangt u in dezelfde maand een aanmaning van ons. In deze aanmaning vragen we u de huur alsnog aan ons over te maken. Of contact met ons op te nemen om te bespreken waarom u de huur niet betaalt. Wij kunnen dan samen met u tot een oplossing komen. Dit voorkomt extra kosten.
  • Komt u uw maandelijkse huurbetalingen en eventuele betalingsregelingen niet na? Dan schakelen wij een de deurwaarder in. De kosten voor de deurwaarder zijn dan voor u. In het uiterste geval kan de rechter u dwingen de woning te verlaten.

Lukt het u niet om op tijd te betalen? Laat het ons dan zo spoedig mogelijk weten. Samen gaan we kijken naar een oplossing, bijvoorbeeld in de vorm van een betalingsregeling. U kunt deze aanvragen via MijnAccolade. Of maak een afspraak met één van onze incassomedewerkers. 

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.