Op 22 april zijn we telefonisch bereikbaar tot 16.15 uur. Op 23 april zijn we telefonisch bereikbaar tot 16.00 uur: Ons baliepunt in Heerenveen is open tot 15.45 uur.


Verhuurdersverklaring

Een verhuurdersverklaring is een schriftelijk formulier van uw huidige en vorige verhuurder over uw huurgedrag.

Verhuist u naar een woning die niet van Accolade is? Dan heeft u een verhuurdersverklaring van ons nodig. In een verhuurdersverklaring staat informatie over uw huurgedrag. U kunt een verhuurdersverklaring aanvragen bij ons via MijnAccolade.

Bent u oud-huurder van ons en wilt u een verhuurdersverklaring aanvragen? Doe dit dan via ons contactformulier. Geef op het formulier aan wanneer u de verhuurdersverklaring uiterlijk wilt ontvangen. Wij sturen de verhuurdersverklaring via de e-mail naar u toe.

Veel gevraagd over Verhuurdersverklaring

In de verhuurdersverklaring staat of u bij ons:

  • wel of geen overlast veroorzaakte
  • wel of niet op tijd betaalde
  • andere zaken zoals onderverhuur, het gebruiken van de woning voor doeleinden waarvoor de woning niet bestemd is.

​Er zijn geen kosten verbonden aan het opvragen van een verhuurdersverklaring.

Verhuist u naar een woning die niet van Accolade is? Dan heeft u een verhuurdersverklaring nodig. In een verhuurdersverklaring staat informatie over uw huurgedrag. U kunt bij uw huidige en/of oud-verhuurder een verhuurdersverklaring aanvragen. U kunt bij ons een verhuurdersverklaring aanvragen via MijnAccolade.

Documenten over dit onderwerp

Wij gebruiken op onze website cookies zodat u de website goed kunt gebruiken. Dit zijn analytische cookies en cookies van YouTube. Wilt u deze website bezoeken? Dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.