Hieronder leest u al onze interviews over onze klanttevredenheid.
Wij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt mevrouw Bos uit Heerenveen over het betrekken van haar nieuwe woning.
Lees meerWij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klanttevredenheidsonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt meneer De Bruin uit Joure over het planmatig onderhoud aan zijn woning.
Lees meerWij werken iedere dag aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. Dit doen we door een klantonderzoek. In de rubriek ‘Uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt mevrouw Van Dijk uit Heerenveen over haar ervaringen bij het betrekken van haar nieuwbouwwoning.
Lees meerIedere dag werken wij aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Regelmatig vragen wij uw mening over ons werk. In de rubriek ‘uw mening telt’ geven bewoners een cijfer over onze dienstverlening. Dit cijfer en de ervaring gebruiken we om te leren en ons werk beter te doen. Dit keer vertelt meneer Slagman over zijn ervaring bij het verlaten van zijn huis.
Lees meer